این مطلب مخصوص دختر خانومای دوست داشتنیه که به شیک بودن استایلشون خیلی اهمیت میدن.

خیلی ها دوست دارن لباس های متنوع بپوشن و برای این کار فکر میکنن حتما باید هر چند روز یک بار یک دست لباس جدید بخرن که لباس امروزشون با لباس روز قبل متفاوت باشه.
اما این کار هم هزینه زیاد داره هم وقت خیلی زیادی لازم داره که بتونی همه فروشگاه های اینترنتی یا فیزیکی رو ببینی و تصمیم درست برای خرید لباس جدید بگیری.
یکی از خوبی های فشن اینه که برای این که مردمی که عاشقش هستن همیشه شیک و جذاب باشن همیشه پیشنهادهای جذاب و سورپرایز های هیجان انگیز برای همه اونایی که به مد و شیک پوشی اهمیت میدن داره.
«کپسول کالکشن» ها یا مجموعه ست های لباس مختصری که بصورت هوشمندانه و خلاقانه‌ای طراحی شدن از همین سورپرایزهای دنیای فشن محسوب می‌شه که واقعا جذاب و کاربردیه.
اما یک موضوع مهم اینه که خیلی از برندها کالکشن کپسول ندارن. یا اینکه خریدن یک مجموعه کپسول کالکشن که شاید 6 یا حتی 12 تا تیکه لباس و اکسسوری متنوع با کاربردهای مختلف داره مرقوم به صرفه نباشه.

پس باید چکار کنیم؟!
اینجاست که به این فکر میکنیم که چقدر خوب میشه اگر برند مورد علاقه ما یه کپسول کالکشن خوشگل داشته باشه که ما خیالمون بابت تنوع لباسمون راحت باشه.

اصلا نگران نباشید این مطلب خیلی دقیق و اصولی به ما یاد می‌ده چطوری برای خودمون یه کپسول کالکشن خوشگل و متفاوت و گوگولی داشته باشیم.
اولین کاری که باید انجام بدیم اینه که بریم سراغ کمد لباس هامون و لباس های خوشگلی که مناسب فصل هستن و هنوز قدیمی نشدن رو گلچین کنیم.
خب با این کار ممکنه کلی لباس خوشگل و جذاب داخل کمد یا کشو لباس هامون پیدا کنیم که حتی شایئ یادمون رفته باشه که این لباسو داشتیم.
دومین کار که خیلی مهمه اینه که باید خوب دقت کنیم که ببینیم چه لباسی نداریم و نیاز داریم که دوباره لذت خرید کردن لباس جدیدو بچشیم که خیلی راحت میتونیم با زدن روی این لینک ببینیم که لباس های جدید این فصل چی هستن؟!.
شاید هم اصلا نیازی به این کار نداشته باشیم و همون لباس های خودمون کامل باشن.
مرحله اصلی اینه که بتونیم از بین لباس هامون یک سری لباس هماهنگ انتخاب کنیم که با تغییرات کوچولو تنوع زیادی به استایلمون بدن.
اصلا غصه نخورید اگر راجع به استایلنگ و ست کردن لباس هاتون مشکل دارید از اینجا میتونید یک سری اطلاعات کامل درمورد استایلنگ و استایل شخصی خودتون به‌دست بیارید.
وقتی دارید لباس هاتون ست میکنید حتما به کاربردشون و جایی که تصمیم دارید با اون لباس برید فکر کنید، مثلا اینکه اگر تصمیم دارید برید به دیدن یه دوستی که خیلی وقته ندیدینش و مهمه که شیک به‌نظر برسید بهتره که از رنگ های گرم و روشن و شاداب استفاده کنید و این رنگ ها ترجیحا خنثی نیاشن یعنی اینکه اگر رنگ سبز انتخاب میکنید سبزش ملایم باشه نه خیلی کمرنگ و نه خیلی پررنگ.
نکته مهم بعدی اینه که سعی کنید برای پوشش سرتون از رنگ گرم استفاده کنید مثلا یه شال یا روسری با تنالیته ترکیب رنگ های گرم و زنده.
نکته بعدی اینه که به لایه های لباستون اهمیت بدید یعنی اینکه لباس های چندلایه انتخاب کنید مثلا میتونید به ججای مانتو از سارافون استفاده کنید یا اینکه مانتویی انتخاب کنید که خودش لایه لایه باشه و حداقل دولای پارچه روی هم داشته باشه مخصوصا جلوی لباس.
خیلی خوبه که لباسی که زیر مانتو میپوشید اگر مشخصه و دیده میشه رنگش شاد و زنده باشه و با شال یا کفش یا جورابتون ست و هماهنگ باشه.
شما برای یک کپسول کالکشن خوشگل و کامل حداقل 6 تا تیکه لباس هماهنگ نیاز دارید:
1- شال یا روسری یا یه کلاه خانومانه.

2- مانتو یا سارافون یا کت، به عنوان بالاپوش.

پالتو زنانه فوتر آستین خزدار آنی الی

3- پیرهن، تیشرت، بلوز یا تاپ به عنوان لباسی ک زیر بالاپوش میپوشید و ممکنه دیده بشه.

شومیز زنانه یقه چین دار

4- شلوار یا دامن.

شلوار زنانه پارچه ای سورمه ای آنی الی

5- کیف.

کیف زنانه چرم طبیعی

6- کفش.

کفش زنانه چرم طبیعی

اکسسوری هم لازمه هر استایلی هست. که اینجا ممکنه زیاد درموردش سختگیری نکنیم. اما واقعا مهمه چون همیشه تو چشم هست و استایلتونو کامل و جذاب تر میکنه.

این نکته یادتون باشه که برای بهتر دیده شدن و شیک تر به نظر رسیدن، بهتره اجزای مختلف استایلمون یکی درمیون رنگ زنده و خنثی باشن.
مثلا اگر مانتو طوسی انتخاب کردیم که یه رنگ خنثی هست، شال و پیرهن یا تیشرت رنگش زنده و گرم باشه.
برای کیف و کفش هم از همین قانون تکنیک استفاده میکنیم. مثلا با همین مانتو طوسی یه کیف و کفشی انتخاب میکنیم که رنگش گرم و زنده باشه.
و همینطور برعکسش مثلا اگر یه کت یا سارافون یا مانتو جدید با رنگ زنده و شاداب و تو چشم انتخاب کردیم بهتره که رنگ شال یا روسری و تیشرت یا پیرهنی که زیرش میپوشیم خنثی باشه.
مهم ترین چیز اینه که شما انتخاب میکنید که مقدار تو چشم بودن هرکدوم از اجزای استایلتون چقدر باشه!
و اینکه از ترکیب رنگ هایی استفاده کنید که یا با هم هارمونی و هماهنگی داشته باشن (مثل کت سورمه‌ای و تیشرت آبی آسمونی) یا درتضاد مسقیم باشن (مثل مانتو مشکی و شومیز سفید).
برای اینکه کمد لباس کپسولتون خسته کننده نباشه بهتره از بعضی از اجزای استایلتون دو یا جند مدل داشته باشید که برای ست کردن فوری لباس هاتون با هم انتخابتون محدود نشه.
(مثلا میتونید یک تیشرت راه راه سفید و سورمه‌ای ، یک شومیز سفید و یه تاپ آبی آسمونی برای یکی از کپسول‌هاتون انتخاب کنید).
اینو یادتون باشه که آنی الی همیشه کنارتون هست و برای هر مناسبت و استایلی برای شما پیشنهادهای جذاب و هیجان انگیز داره که هرجا به برای انتخاب و ست کردن لباستون به مشکل خوردید خیلی آسون میتونید برید داخل سایت یا صفحه اینستاگرام یا نزدیک ترین فروشگاه به جایی که هستید و با خیال راحت از بین مدل های مختلف و جدید لباس های جدید با سلیقه خودتون یه ست خوشگل و شیک انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *